Varianty riesenia IO-pinov

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 14 16:26:38 CEST 2022

A já to mám zas naopak, kdy jeden je např. AVR napájené z 5 V kvůli
ovládání MOSFETů a druhý je konektor na microSD s napájením 3,3. Takže
mezi ně přijde konverzní švábík.

Ale v nenáročných situacích se nebojím i triviálních řešení, jako
samotný odpor třeba 4k7, MOSFET+odpor, odporový (+kapacitní) dělič, ...
Dávat tam transil by mě ale nenapadlo, teda leda že by konverze byla u
externího konektoru a tudíž by musela mít zároveň funkci ESD ochrany.

Celkově bych řekl, že správnou odpověď na otázku nelze poskytnout z
důvodu nedostatku informací.

PH