Kam na neizolovane lisovaci kabelove dutinky

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 13 21:27:25 CEST 2022

On Thu, 13 Oct 2022, Jaroslav Buchta wrote:

> Bud se z toho dela profil U s vroubky nebo ctverecek s vroubky, ktey se ovsem
> ochotneji lame. Zase jsou jedny kleste na vsechny velikosti...
> Radsi mam ty kleste na U ale musi se to strkat na spravne misto podle
> velikosti.
> Nebo to neresit, ono to funguje tak i tak ;-)

Mam ctvercove kleste i ty ploche co maji zarezy pro jednotlive prumery.
Ted nedavno jsem to delal s temi ctvercovymi a ouha - presto ze to
vypadalo dobre a kleste sly domacknout ztuha tak ta dutinka sla z kabliku
stahnout. Ten mechanismus v nich asi nefunguje uplne dobre.

Ty ploche kleste co delaji Ucko funguji vzdy spolehlive a navic maji
vyhodu ze se pomoci te dutinky daji spojit a zalisovat dva kabliky,
ty ctvercove by jste uz ze spoje nesundali.