Kam na neizolovane lisovaci kabelove dutinky

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 13 21:43:08 CEST 2022

Tak mně se to nestává. Účko vůbec nepoužívám, byť kleště na něj také mám několikery včetně čelistí do pneumatického stroje. Používám jen čtereček a šestihran. Obojí dokonalé, nikdy se nic nesundalo. Dva kablíky se dají lisovat i těmito kleštěmi, s tím není problém. Nedám na ně dopustit.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Simek
Sent: Thursday, October 13, 2022 9:27 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Kam na neizolovane lisovaci kabelove dutinky

On Thu, 13 Oct 2022, Jaroslav Buchta wrote:

> Bud se z toho dela profil U s vroubky nebo ctverecek s vroubky, ktey
> se ovsem ochotneji lame. Zase jsou jedny kleste na vsechny velikosti...
> Radsi mam ty kleste na U ale musi se to strkat na spravne misto podle
> velikosti.
> Nebo to neresit, ono to funguje tak i tak ;-)

Mam ctvercove kleste i ty ploche co maji zarezy pro jednotlive prumery.
Ted nedavno jsem to delal s temi ctvercovymi a ouha - presto ze to vypadalo dobre a kleste sly domacknout ztuha tak ta dutinka sla z kabliku stahnout. Ten mechanismus v nich asi nefunguje uplne dobre.

Ty ploche kleste co delaji Ucko funguji vzdy spolehlive a navic maji vyhodu ze se pomoci te dutinky daji spojit a zalisovat dva kabliky, ty ctvercove by jste uz ze spoje nesundali.