Re: Ovládání hlavic Honeywell

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Říjen 13 15:33:25 CEST 2022

Tak ja osobne so zigbee nemam dobre skusenosti. Teplomery bezdovodne
prestanu posielat (alebo teda pre mna neznamy dovod), musim ho priniest
pri gw a znovu naparovat. Repeatery mam 2 po dome, jeden je podla mapy
nevyuzity, tiez neviem preco. Ani netusim, ci sa repeater musi parovat
alebo nie... Asi mam o tom malo info.

(OPi + USB Zigbee + zigbee2mqtt + Domoticz, teplomery Sonoff)

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.