[práce] oprava desky v tiskovém stroji

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 13 11:19:24 CEST 2022

Ahoj,

ve vedlejším vlákně se řeší oprava desky. Kamarád co má tiskánu, tak se
mu pokazil jeden tiskový stroj. Podstata problému je jednoduchá, na
vstupu je 2-12V a na výstupu je 24V/4A DC motorek, který je řízen PWM.
Ale to PWM se aktuálně nevytvoří. Odhadem buď nekmitá generátor pily,
nebo třeba komparátor, nebo něco podobného.
Já bohužel nejsem schopen "na dálku" dojít k ničemu bližšímu a opravit to.
Pokud by si někdo chtěl přivydělat, rozpočet není problém, problém je
čas. Dokonce si myslím, že by se z toho dala vytvořit spolupráce na
delší dobu.
Místo je Praha Vršovice.

Pokud to někoho zajímá, prosím volejte na můj telefon 731 435507.

Díky