Kam na neizolovane lisovaci kabelove dutinky

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 13 11:52:34 CEST 2022

Dobry den

nemate tip na eshop ktery ma sortiment neizolovanych lisovacich kabelovych
dutinek ? Takove ty pocinovane tenkostenne trubicky s nabehem.

Driv jsem je bral v GESu kde meli velky vyber - pro kazdy prumer nekolik
delek, ale ted nevim kde brat. S GESem je asi definitivne amen.

Vsude nejake maji (gme,PSel,..), ale jen par prumeru a bez vyberu delek.