RE: Ovládání hlavic Honeywell

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Říjen 13 10:19:32 CEST 2022

A co pořídit něco Zigbee kompatibilní? Tam už není potřeba vymýšlet to
ovládání, na nějaký RPi nebo něco lepšího stačí nainstalovat nějaké řízení a
do USB pořídit komunikátor. U Zigbee se mně kromě jednoduchosti nastavení
líbí hlavně repeatery, buď jsou do USB nebo ještě líp se zapojí do normální
zásuvky jako řízená zásuvka.
Osobně to mám jenom pro sběr teplot z čidel a nemám ambice tím něco řídit,
ale líbí se mně, že je to otevřený software, celkem jednoduchý na rozchození
a je k tomu spousta doplňků.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Thursday, October 13, 2022 9:29 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Ovládání hlavic Honeywell

Zdravím!
Mám zálusk na výměnu obyčejných termostatických hlavic za Honeywell:
https://www.alza.cz/honeywell-evohome-thr0924hrt-4x-hr92-bezdratova-termosta
ticka-hlavice-d6668043.htm
Samozřejmě bych k tomu nechtěl kupovat originální Honeywell Evhome ovládací
jednotku, ale udělat si vlastní integraci do chytré domácnosti. Našel jsem
tohle: https://github.com/smar000/evoGateway , takže to asi půjde.

Chci se jen zeptat, jestli s těmihle nebo podobnými hlavicemi Honeywell
někdo nemáte už nějaké bastlící zkušenosti, případně nějaké poznatky, na co
si dát pozor, kde jsou zádrhele atd...

Předem díky

Jakub Šerých