Re: Oprava TV překuličkování procesoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 12 21:59:01 CEST 2022

Oficiální osazovna (ne garážová) to zřejmě přepájí stejně asi bezolovem.

A proč by přetavení u bezolova nepomohlo?
Že je olovnatá pájka lepší, o tom není sporu. Ale než to jen kvůli tomu
sundávat, to myslím za to nestojí.
Nehledě na to, že přefouknout to horkovzduškou je chvilka. Možná se to
nespraví (ale třeba jo), ale nic se tím nepokazí.
Na drahé sundání a překuličkování je vždycky času dost, řekl bych.

Samozřejmě kdyby to bylo moje a mohl bych to udělat v klidu během
chvilky doma.
Pokud bych kvůli pokusu měl jet na druhý konec republiky, tak je to o
něčem jiném.

PL