Re: Oprava TV překuličkování procesoru

Středa Říjen 12 21:36:59 CEST 2022

Bezolovnate pajce asi pretaveni moc nepomuze. Prekulickovat na olovo by
mohlo mit smysl.
Opravari mobilu na to asi maji bezne cajky ale otazka je, jestli i na
vetsi desky...
Ja zkousel kulickovat jednou, pixly kulicek mam ale je s tim hrozny
sr... :-D Ale povedlo se.
Stejne by me zajimalo, jestli je lepsi pouzit hotove kulicky nebo to
maznout pres sablonu pastou a pretavit?