RE: OT Zapojení třífázového elektromotoru

vladimir na hkfree.org vladimir na hkfree.org
Pondělí Říjen 10 18:57:17 CEST 2022

Pardon, to L mi ujelo, mělo být N.

Do motoru vede kabel přímo od vypínače, nic dalšího tam není.

Obvykle se u hvězdy střed nezapojuje, jenom když je použité brždění ss proudem, ale ani u jednoho stroje není.

Vladimír

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Monday, October 10, 2022 5:31 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT Zapojení třífázového elektromotoru

Bývá dobrým zvykem L značit fáze, kdežto modrou barvu naproti tomu nulák.

Já bych tipoval na vyvedení středu Y, ale píšete, že to nesedí.
Tak bych asi měřil dál. A taky se podával, kam to vede v té pile.

Teoreticky by mě napadlo nějaké zapojení pro omezení náběhového proudu, nebo něco pro možnost běhu toho motoru na 1f s kondenzátorem.
Ale použití ani jednoho z toho mi tak úplně moc smysl nedává.

PL