Re: OT Zapojení třífázového elektromotoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 10 17:31:20 CEST 2022

Bývá dobrým zvykem L značit fáze, kdežto modrou barvu naproti tomu nulák.

Já bych tipoval na vyvedení středu Y, ale píšete, že to nesedí.
Tak bych asi měřil dál. A taky se podával, kam to vede v té pile.

Teoreticky by mě napadlo nějaké zapojení pro omezení náběhového proudu,
nebo něco pro možnost běhu toho motoru na 1f s kondenzátorem.
Ale použití ani jednoho z toho mi tak úplně moc smysl nedává.

PL