OT: jak na to? ulozeni 50m 3faze 4mm2 do panirove chranicky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Říjen 9 12:51:34 CEST 2022

Ahoj,

za mne:
  - kabely takových délek se protahují těžko, ale s použitím několika
triků to jde. Hlavní výhodu získáš, pokud si dokážeš protáhnout předem
provázek. Ideálně hodně pevnej, takové to silonové lanko. Lanko do
prázdné trubky se protáhne docela snadno na  zahradě vysavačem a
"padáčkem" z hedvábného kapesníku (a pokud manželka nedá hedvábný,
použij papírový)

  - formálně se chráničky napojovat dají, ale pokud nemusíš, tak to
rozhodně nedělej. Každý spoj znamená, že si kabel najde důvod se v něm
zaseknout. Pokud chceš napojovat, tak třeba v krabici to celkem jde.

  - ohledně délky a počtu ohybů. Tady záleží na štěstí a podmínkách.
Můžeš si zjednodušit život, pokud se ti podaří kabel nastříkat
silikonovým olejem ve spreji. Před zatahováním kabel položíš na sluníčko
a zatahuješ ho v největším teple, které jsi ochoten snášet. Čím je kabel
teplejší, tím lépe se zatahuje. Také si můžeš chráničku předehřát fénem,
ale moc to nepomáhá.