Re: Doporučte VHF a UHF tranzistory a diody, SMD i THT

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Říjen 9 11:59:28 CEST 2022

No ale na začátku toho musí být známo její označení. Pak už si DS, nebo
AN najdu.
Jediné co jsem chtěl, je, aby mi někdo napsal pár tipů na tranzisotry,
které se v současné době používají do oscilátorů v řádu 100 MHz.
Ale podle názoru OK1UGA mi právě takové označení běžné součástky, nesmí
být prozrazeno:-)

Ze soukromé části komunikace:
------------------
> 1296MHz spojení odrazem o měsíc s holanďanem který měl 5W a 3m
> Parabolu. To je jen vaše mylná představa že to nemůže být nikde
> slyšet. Když těm děckám ukážete jak na to myslíte že si to nepostaví i
> doma ? A že to nedokážou patřičně posílit ?

> "užitečnou radu" mohlo by to být považováno za návod k trestné
> činnosti a já za Vás Vaše pokuty rozhodně platit nehodlám.

> místnosti, provozivaný 10 minut týdně po dobu 3 týdnů, v baráku skoro
> na břehu Vltavy, je nepřiláká.

> odrušovací služba. Pokuty za nelegální vysílání se pohybují ve
> statisících.
Takže výsledkem je, že si děti nějakou takovou hračku postaví a
vyzkouší, ale bude to s komentářem, že nevím, jaké tranzistory se na to
momentálně normálně používají a tak si to zkusíme napřed s tadytím
historickým, co používá Číňan na Ali a potom s tadytím BFR, kterej není
obsolete, ale je určenej pro řádově větší frekvence, takže to možná bude
produkovat zbytečně moc harmonických.

PH