Re: Doporučte VHF a UHF tranzistory a diody, SMD i THT

Neděle Říjen 9 13:15:56 CEST 2022

Taky nechápu, co by na takových tranzistorech mělo být tajné. V TME jsem
naklikal ft od 2,3 do 10 GHz a vypadlo mi z toho spousta tranzistorů,
některé dokonce mají skladem.
https://www.tme.eu/cz/katalog/tranzistory-npn-smd_112833/?mapped_params=144%3A1741285%2C1598633%2C1440952%2C1898239%2C1751460%2C1440834%2C1898237%2C1599163%2C1440788%2C1492074%2C1807140%2C1440830%2C1642779%2C1741288%3B
Třeba BFP196, za 8 Kč nízkošumový, použitelný do 900 MHz a s max. 12V a
150 mA by na lecherových drátech nejspíš úspěšně rozsvítil ledku.
Kdybych naklikal ještě vyšší kmitočty, je tam hromada dalších
tramzistorů až do desítek GHz.

Anděl