Re: Doporučte VHF a UHF tranzistory a diody, SMD i THT

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Říjen 9 11:22:24 CEST 2022

A proč by vám takový tranzistor neměl být prozrazen ?  Mě se zatím nestalo,
že bych k jakékoli "běžné " součástce, která se dá koupit ,  nakonec ten
datasheet, eventuelně i Application note  nenašel.
Samozřejmě, učité speciály, např. do aut, se hledají blbě a někdy se to ani
nepodaří.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW