RE: Dálkové ovládání

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Říjen 9 07:43:06 CEST 2022

Některá auta mají páčku pod volantem (na sloupku řízení) napevno. Bylo by to
konstrukčně podstatně jednodušší...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Saturday, October 8, 2022 11:20 PM
To: HW-news
Subject: Re: Dálkové ovládání

Koukal jsem na Flajzarovic moduly a nevím, potřebuju pět kanálů (jsem
konzerva, takže bych to chtěl mít co nejpodobněji v obou autech, no a v
Accordu už je to zabudované a pětitlačítkové), a ty vícekanálové univerzální

moduly jsou jednak poměrně drahé (pár za dvojku mi už přijde docela dost) a
stejně mě kolem toho bude čekat nějaké bastlení, nemluvě o tom, že
nepotřebuju jejich dosah ani bezpečnost. Jako může být někdy fajn měnit si
písničky v rádiu i z baráku, ale nevím, kdy a při čem bych to využil :)

Asi to vidím fakt (pokud to vůbec budu bastlit) na IR - buď přímo proti
rádiu, nebo do ubastleného přijímače. Jak koukám, zak moje obavy z rušení
asi nebyly úplně opodstatněné, běžně se to používá, tak bych asi čel touhle
cestou (pokud to tedy nekoupím hotové).

Díky.

Pavel Kutina