Re: Dálkové ovládání

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Říjen 8 13:38:22 CEST 2022

Ahoj,

naštěstí soudruzi v Číně na takové experimenty mysleli a udělali celou
řadu zajímavých univerzálních dálkáčů. klíčové slovo "steering remote"
dává velký výběr.

V kostce:
Ovladač, který má "přijímač" a nastavitelné akce stojí tak 500 a víc:
https://www.aliexpress.com/item/4000558437050.html
https://www.aliexpress.com/item/33029625812.html

Ovladač, který je bluetooth stojí 150
https://www.aliexpress.com/item/32920979327.html

a nebo, pokud máš štěstí a tvoje rádio má IR přijímač (celkem časté u
rádií vyrobených po roce 2000), tak ti stačí IR ovladač, kterej to "tak
nějak" dostřelí, protože má ty ledky hodně vohulené a ta čtvrtina otáčky
odkud to nedá je stejně při zatáčce v pravém úhlu a to málokdy chceš
ovládat rádio. Cena se pohybuje ve větších desítkách korun:
https://www.aliexpress.com/item/1005001571213914.html

Opravdu si chceš dělat vlastní?