Re: Doporučte VHF a UHF tranzistory a diody, SMD i THT

wek konfera na efton.sk
Sobota Říjen 8 09:09:11 CEST 2022

[preposielam]

Ahoj,

Představa, že podpořím zájem o vysílací techniku pár nezávaznými
experimenty a pak vysvětlím, že pro podobné pokusy je lepší získat
radioamatérskou koncesi a jaké z toho plynou výhody, byla asi heretická.
Vypadá to, že důvodů, proč ubývá radioamatérů  bude více, než jsem si
myslel.

Ja som si dlhu dobu myslel, ze veci funguju tak, ako to vidis Ty, teda, ze vysledny uzitok prevazi ten hriech. Toto som si myslel dovtedy, kym mi Tebou spomenti hriesnici-colnici neukazali, ze je to trochu vsetko inak, a oni sa pozeraju na vsetko inym metrom. Mimochodom oni mozu svoje vedome hriechy preplatit kazdemu stvornasobne a aj tak z nich nebudu bezdomovci... Na rozdiel odo mna. Takze ja si uz na zakon a pravo davam trochu pozor. Ale je fajn, ze si mi pripomenul aj druhu stranku veci a vymenili sme si trochu nazory na vec. Ale aj od toho konfera predsa je.

http://ok1uga.nagano.cz/watmetr.htm
Tímto tedy děkuji.

No snad to ještě bude nějak pokračovat:-)

Tuto konstrukciu poznam. Robil som totiz na diplomku inteligentny senzor pola, a bol v nej pouzity tiez sigma-delta ADC od Analogu a 8-bitovy MCU s ext. pamatou. Rozdiel oproti tejto konstrukcii je v tom, ze mam inak rieseny interface a mam vsetko na 4-vrstvom plosaku. Detektor bol tiez diodovy. Takze preto som reagoval na tu pasaz o diodach. Snad este jeden detail, moja konstrukcia je z roku 1996, takze je starsia ako ta odkazovana v konfere. Toto je z mojej strany na teraz uz k tejto teme vsetko.

A.