M5STACK Core 2

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Říjen 7 15:46:57 CEST 2022

Zdravim,
tento tyden jsem objevil nove univerzum M5STACK :)
(nj, pro nekoo asi kolo u vozu)

krome jineho jsem si poridil i Core2.  mne prekvapil, desne se mi libi jeho default aplikace (to, co zobrazuje na displeji po zapnuti).
bojim se, ze pri laborovani a nahravani svych pokusu o neho prijdu. jsem se (zatim) nikde nedocetl, jestli se da pak obnovit/nahrat.

jde mi o to, ze nez mu priradim nejakou opravdu uzitecnou funkci (coz o to, napadu mam spoustu),
tak vvzdy po nejakem tom procesu hrani a ladeni bych ho dal zas do defaultu a dal na stul (jako dekoraci),
at si blika podle zvuku v mistnosti, pocita cas a podobne ...

na druhou stranu se mi taky libi to rozdelenei toho minidispleje - bych casem treba zmodifikoval podle svych potreb/predstav

mate nekdo s tim zkusenosti - jde to vubec obnovit?
je to nekde k dispozici jako zdrojak?
:)

  Sam