M5STACK Core 2

Ota Herm ota na herm.cz
Pátek Říjen 7 21:20:22 CEST 2022

Ahoj,
s M5Stack to mám dost podobně, jsou to luxusní hračky. Já si teď aktuálně
hraju se zaléváním kytek přes CoreInk.

Defaultní aplikace obnovit určitě jde, hledejte klíčové slovo FactoryTest.
V Arduinu vidím v Examples>M5Core2 aktuálně jen FactoryTest ve verzi Core
for AWS, což si nejsem jistý jestli je úplně stejné, ale zas to jsou
kompletní zdrojáky.
Na stránce s dokumentací https://docs.m5stack.com/en/core/core2 je program
EasyLoader, ten tam zřejmě nahraje přímo binárku FactoryTestu. Ale nějak se
mi to moc nechtělo stahovat a spouštět..

Hezký večer!
Ota