simulator proudove smycky 4-20mnA / nahrada tlakoveho cidla SPECHA :-)

Standa Palas stpalas na volny.cz
Čtvrtek Říjen 6 20:43:30 CEST 2022

Moc nechápu, so se tu tak dlouho řeší. Vždyť to už snad ani nemůže být
jednodušší.
  Čidla DMP 331 od BD sensoru dobře znám a používám. Většinou jsou to
dvoudrátová pasivní čidla. Čidlo 4-20mA, 0-400kPa zamená, že při nulovém
tlaku tam tečou 4mA, při 400kPa 20mA.
Pak musíte vědět jaký tlak tam chcete nasimulovat a v ideálním případě
si změřit ohmmetrem odpor mezi vstupními svorkami regulátoru, nebo toho,
co tam máte. Bývá to něco mezi 50 až 250 ohmů. Napájení smyčky bývá buď
24V nebo 12V.  No a když víte napětí a požadovaný proud, tak už stačí
ohmův zákon a víte odpor který tam dáte. Kolik dnes stojí odpor? Korunu?
Nebo si to naprogramujte do Arduina, jestli mermomocí chcete být moderní
mě je to jedno.
Jestli  potřebujete ty čidla, tak mám několik podobných se stejným
rozsahem asi skladem. Ale jsem od Brna.

S.P.