simulator proudove smycky 4-20mnA / nahrada tlakoveho cidla SPECHA :-)

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Říjen 6 20:50:37 CEST 2022

ja nic moc neresim :-) podle Vaseho popisu je to moc jednoduchy a tohle
je prece prumyslove rozhrani :-) pokud bych tam jel, tak bych stejne
nasypal dilnu do auta a tohle bych asi nakonec odmeril a bylo by. ale
radeji se zeptat, nez pak na miste cucet, ze stacilo vedet a,b,nebo c.
timto vsem dekuji za info a ochotu.
zitra dorazi ty prevodni desticky z dratku.cz , tak je vyzkousim a treba
si z nich neco nakonec postavim.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65