simulator proudove smycky 4-20mnA / nahrada tlakoveho cidla SPECHA :-)

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Říjen 6 09:01:26 CEST 2022

takhle nejak to mam v nejhorsim pripravene. krabicovou sadu odporu od
EZK, pripadne nejaky potak a na miste doladit/domerit pozadovane.
v minule praci jsem mel v podobe dmm "kalibrator" proudove smycky, kde
bylo mozne si tlacitkama nakrokovat jak proud 0-20mA tak 0-10V. bylo to
jednoduchy a uzitecny a snad i za rozumne penize. ted ho ale nejak
nemuzu najit. jen samej "flukac" za mega penize.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65