simulator proudove smycky 4-20mnA / nahrada tlakoveho cidla SPECHA :-)

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Říjen 6 08:53:50 CEST 2022

Takze mereni tlaku v otopne soustave.
Tohle se v terenu za provozu bezne ojebava obycejnym odporem (sestavou) co
se najde/vyhrabe v pracovnim kufru.

Obvykle je tam napajeni 24VDC ze zdroje pro regulaci. V anal.vstupu byva merici
odpor typicky 50-100R.
Tak napr. pro ~50% (12mA) merene veliciny potrebuju pridat do smycky ~<2000R.
A na odporu se bude tratit ~300mW. (hezky vychazi 1K8+100R)

Ale chce to overit na miste, zazil jsem nejaky regulator (ale to nebylo
topeni), ktery si posilal ven vlasni napajeni 15V.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.