Re: Čtení polohy potenciometru bez ADC - variant 1B

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 3 12:16:59 CEST 2022

Da sa to zapojit vselijako, hoci asi staci jeden seriovy odpor hned na nohu
mcu.

V software doporucujem mysliet na vsetky eventuality - uz som sa stretol s
tym, ze po odpojeni toho serioveho odporu sa program sekol, lebo asi cakal
na hranu ktora nikdy nenastala (zhodou okolnosti to bolo PICko... :-) ja
viem, ze to nesuvisi a ze sa ta chyba da spravit v akomkolvek mcu, ale
PICka nemam rad takze si rad do nich aj nepravom kopnem)

wek