Re: Čtení polohy potenciometru bez ADC - variant 1B

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Pondělí Říjen 3 11:11:07 CEST 2022

Přidal bych ještě malý odpor v sérii s GPIO Pinem, pro omezení
zkratového proudu při vybíjení toho kondu. To že se nevybije úplně do
nuly nevadí, přepodkládám že se stejně uděla kalibrace obou koncových
poloh potenciometru.

Tomáš