Re: Muze byt proud N vodicem vyssí nez proud fazi?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 30 17:12:43 CET 2022

Hned mi pro to topení naskočilo označení "materiál dvojího užití".

Šetření surovinami na (zde) zbytečný kabel je dobrý krok k udržitelnosti.
Klepající-se obraz je malá cena za příspěvek k záchraně planety.

PL