Re: Muze byt proud N vodicem vyssí nez proud fazi?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 30 16:48:09 CET 2022

Ještě poznámka k formě těch jeho videí.
Já taky na videa moc nejsem.
I když jsou situace, kdy je video lepší. Než třeba slovně popisovat na 3
stránky
kde se má při nějaké opravě jak zatlačit a co to má udělat, tak je lepší
kouknout
na 30-sekundové video.
Nicméně asi většinově je lepší textový a obrázkový popis.

Strašná jsou (většinou americká) videa, kde prezentátor v první třetině
prezentuje
sám sebe s detailními záběry na svou sličnou tvář (chlapskou).

Podobná pomalá videa, jako je toto, mě jinak taky dost vytáčí a
přeskakuju v nich.
Ale zrovna tento pán je u mě výjimka.
Ani sám nevím proč, ale jeho tempo a forma výkladu je pro mě akorát, abych
si to rovnou stačil cpát do hlavy včetně toho, že si k tomu interně do hlavy
dělám "poznámky" (kde už jsem zažil situaci, která to potvrzuje a podobně),
dělal si k tomu virtuálně i teoretické zdůvodnění a současně přemýšlel nad
dopadem do praxe.

Třeba když jsem kdysi od něho viděl podobně pomalé video o projektování
solárních instalací, tak jsem pak následně za pár dní, když mi kamarád
ukázal
projekt na jeho budoucí solár, hned v tom projektu našel chybu.

PL