Re: Muze byt proud N vodicem vyssí nez proud fazi?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 30 16:32:26 CET 2022

V tomto s Vámi naprosto souhlasím. A taky mě to mrzí.
Je to ale možná trochu ovlivněno tím, že pán je kantor.
A říkal, že prakticky to budou na 3 zářivkách měřit v nějakých labinách.
My z toho vidíme jen tu teoretickou část, na rozdíl od jeho studentů.

PL