Re: Muze byt proud N vodicem vyssí nez proud fazi?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 30 16:29:39 CET 2022

Je samozřejmě možné (a nakonec i pravděpodobné), že vypadám jako debil.
Nebo možná dokonce možná jako obou-levoruční aktivista (což je ještě
mnohem vyšší level než debil).
Ale věřte, že už jsem pár instalací prakticky a vlastníma rukama udělal
(elektriku, plyn, vodu, tlakový vzduch, odsávání atd.).
Takže když uvidím proudem vyžhavený drát, tak ho se slušnou
pravděpodobností poznám a usvědčím.
;-)

PL