Re: Muze byt proud N vodicem vyssí nez proud fazi?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Listopad 30 16:34:46 CET 2022

Ak boli 4 droty zo stlpa, tak by som silno nepredpokladal, ze meni nimi je
N-ko ako modry...
Pri 4 drotoch samostatne N-ko asi nie je.
PEN by som cakal zeleny, alebo zlto-zeleny a vsetky ostatne 3 droty ako
fazove
( v starych instalaciach casto rozne farby - cerveny, ... atd.. )

Dodo

st 30. 11. 2022 o 15:45 Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal(a):