Re: Muze byt proud N vodicem vyssí nez proud fazi?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Listopad 30 15:49:11 CET 2022

On Wed, 30 Nov 2022, Petr Labaj wrote:

> Praktická zkušenost: likvidoval jsem staré rozvody (měděné) v domku, který
> čekala rekonstrukce.
> Suverénně nejvyžhavenější byl nulák. Všechny vodiče byly samozřejmě stejného
> průřezu a typu.
> Izolace toho modrého drátu se už docela sypala, jak byla vypečená. Černé byly
> v pohodě.

Ale tak dovedu si predstavit situaci ze nekdo nekde zasmyckuje nulak
a nekde jinde ho zase rozpoji, takze proud nulakem se sbira jeste z jinych
kabelu. Taky se stava ze nulak nekdo nekde prizemni na vic mistech
a tak tim muzou tect jeste zemni proudy pokud se tam vyskytuji.