Re: Muze byt proud N vodicem vyssí nez proud fazi?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Listopad 30 16:55:44 CET 2022

4 dráty ze sloupu do zaplombované části na hlavní jistič a elektroměr.
Vše hliníkovým drátem o tloušťce jako stehno baletky. Tady izolace OK,
ale tahle kabeláž by mohla vyrovnávat i proudy mezi Temelínem a Dukovanami.

Dál pak už měděná kabeláž, kde část až po centrální fíčko byla společná.
A zde byla kabeláž vyžhavená.

PL