ot: pc hw: zamena ssd SATA hdd za kombinaci karta Pci-e 4x + nvme HDD bude nejaky vyraznejsi benefit ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Listopad 30 08:44:10 CET 2022

hezky den.
chystam se na upgrade, prechod z jednoho stolniho pc na novejsi.
ten "novy" bude pracovni stanice DELL precision 3630 i7 8700 + Quadro P2000.
https://dl.dell.com/topicspdf/precision-3630-workstation_owners-manual_en-us.pdf
ten pc ma jeden slot m.2 osazeny ssd. dalsi nema.
ted mam jako druhy hdd ssd sata 2T.  jedna se o Crucial MX500.
dostavi se nejaky vyznamny benefit, pokud bych v novem pc osadil do
volneho Pci-e 4x nejakou z karet pro nvme ssd hdd.
https://www.alza.cz/radice-m-2-nvme-recenze/18901764.htm#f&cst=1&cud=0&pg=1&pn=6&prod=&par11965=11965-239832341&par20179=20179-1&sc=1120
. jde mi hlavne o rychlost prohledavani archivnich fotek a souboru podle
nazvu atd. pripadne vytvareni zalohy komplet hdd "c:" cca do 150TB dat.
pro ten sata ssd hdd mam uplatneni, ale neni to nutne.
je potreba u tech karet sledovat nejak rychlost sbernice ?
pokud by rychlost sla i jen 2x nahoru, je to pro me zajimave.
pc hw se uz delsi dobu nevenuju/nesleduju, uz jen uzivam, tak si radeji
necham poradit.
dik za info.
tomik.