Re: OT: tlak v topení

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Středa Listopad 30 08:26:05 CET 2022

V rodičovskom starom dome je otvorená expanzka. Mám na hladine
polystyrénový plavák natretý latexom aby sa zamenšili straty vyparovaním.
Ešte som ho musel zaťažiť kusom dreva, aby sa nezadrhával pri klesaní o
steny.

vraj sa používa aj olejová vrstva na vodnej hladine. To som neskúšal.
IK

Dňa 29. 11. 2022 o 18:10 Petr Labaj napísal(a):