Re: OT: tlak v topení

Středa Listopad 30 00:18:35 CET 2022

Ta hadice byla nutnost, dokud jsem si na doplňování neudělal udělátko s
12V čerpadýlkem. Když mám plastový kanystr u stropu tak, že do něj vodu
nedoleju, rozbalil jsem hadici, kanystr sundal z poličky a dolil. Bylo
to ale dost nepraktické. Od doby, co tam mám deionizovanou vodu, dolívám
vodu z kanystru čerpadýlkem a je to jednodušší.
Primární okruh TČ (voda s lihem) jsem taky plnil takhle ze sudu malým
čerpadýlkem. Udělal jsem tam 0,5 baru, ale pak loni sáklo těsnění a už
je tam jen 0,4 baru. Přítelkyně je z toho nervózní, protože tam vždycky
přece bylo... a neustále jí vysvětluju, že je to úplně jedno. Asi to
budu muset doplnit, aby byla klidnější :-)
Anděl