Re: OT: tlak v topení

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 29 18:10:49 CET 2022

Řekl bych, že otevřená expanzka představuje problém jednak z důvodu
volné hladiny, která pohlcuje plyny (a případně bordel).
A pak občas i problém realizační. Tedy nějak zařídit, aby byla nejvýš,
takže muset tahat trubky někam nad poslední radiátory.
Nicméně to v topných systémech fungovalo desítky let a jistě může další
desítky let fungovat (aspoň po dobu, kdy ještě bude čím topit).

Líbí se mi, že jste pro připojení použil hadici. Jsem taky velkým
přítelem flexibilních přívodů.
Například u vodovodního rozvodu jsem si expanzku (tam samozřejmě
tlakovou) taky připojil hadicí.
Vyřešilo mi to spoustu problémů při instalaci i následně při provozu.
Hadice jsou mé dobré kamarádky.

PL