Re: Muze byt proud N vodicem vyssí nez proud fazi?

d.petr d.petr na post.cz
Úterý Listopad 29 12:03:14 CET 2022

Pán ve videu měl neharmonický průběh odběru (proudu). Jako příklad uvedl
zářivky a ty ho údajně mají, skládá se z 1. a 3. harmonické. Takže když
je použil ve 3fázové soustavě, ty 3. harmonické se pěkně v N sčítaly.
PM