Re: OT: tlak v topení

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Listopad 29 09:13:14 CET 2022

Dobrý den,

Je tam obojí. Původní expanzka v kotli prý kdysi odešla, asi praskla
membrána, takže servisák přidělal externí expanzku. Naštěstí ji přidělal
tak, že dal na trubku ventil, T s kohoutem na vypouštění a teprve
expanzku. Takže to nebude problém zavřít a vypustit.
Manometr mám v práci takže to večer vypustím a dofouknu.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora