Re: Jak je to s tou volnoběžnou rekuperací u el. koloběžek

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Listopad 28 13:35:27 CET 2022

Dobrý den,

Já jsem zezačátku jezdil s tímto (sedmá ve výběru s XHP-90):
https://www.aliexpress.com/item/4000265997368.html
Bylo to zoomovatelné, svítilo to dobře, mělo to výkon 25W, ale bylo to
dost těžké a velké. Auta na mě občas blikala, ať si přepnu na tlumené, i
když jsem svítil dost dolů.
Takže jsem koupil tohle, také s XHP-90:
https://www.aliexpress.com/item/4000730349170.html
To sice zoomovat neumí, výkon nevím, protože se do toho nedá dostat, ale
svítí to také velmi slušně. Ale jak jsem psal, vydrží to svítit na plný
výkon tak něco přes půl hodiny, a má to teplotu asi 50"C Ale s tím už se
jezdit dá, vestavěné světlo svítí tak ty 2m, a tohle mám nastavené
trochu výš. Myslím, že na 30m vidím díry v silnici dobře, a to mám ještě
v noci na očích žluté brýle kvůli mouchám.
S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora