Re: Jak je to s tou volnoběžnou rekuperací u el. koloběžek

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Listopad 28 16:23:51 CET 2022

Za předpokladu, že je v těch XHP90 lionka, tak mi podle 1200 mAh a 0,8 h
vyšlo něco přes 4W.

Zajímalo by mě, jestli se dají nějak rozumně rozebrat. Že bych koupil
třeba 3 ks nejlevnější verze a přdělal je tam bez baterek a zapínal
společně.

PH