Re: Měnič 12/230V uzemnění

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 27 22:31:19 CET 2022

Já bych asi spojil jeden ze silových výstupů s PE a udělal tak jasně
definované L a N.
Ale fungovat to bude i s připojením, i když to bude izolované.
Futrál toho měniče jednoznačně na PE ze sítě, tj. na zem celého objektu.

Kam budete ten měnič připojovat? Před nějaké centrální fíčko (proudový
chránič) nebo až za něho?
Nebo při provozu z měniče nebudete mít fíčko vůbec v cestě?
Pokud tam nebude, tak pak to nechte izolované. Pokud bude, tak spojte
ten jeden výstup se zemí.

PL