Oprava notebooku

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Čtvrtek Listopad 24 06:35:07 CET 2022

Změřte první dva tranzistory na vstupu. Pokud budou ok tak za druhym bude
měřící odpor změřte proti zemi odpor. V drtive vetsine odchazi keramicke
kondenzatory. Takže pak zbyva pripojit zdroj s proudovym omezenim nastavit
1A a kouknout termokamerou kde se to rozsviti. Pokud se mu to stalo po
upgrade Biosu tak ho vytahnout a prepalit externe. Kazda dalsi alternativa
co se mu stava uz nestoji zato opravovat. Odchazi tam mosty coz je soucast
procesoru podle toho jak to popisujete.
Dell jeste trpi takovou zvlastnosti. Zmerte napeti zalohovaci baterie pokud
tam je. Pri nizkem napeti nechce najizdet a chove se to stejne.
RS

st 23. 11. 2022 v 14:33 odesílatel Petr Lupínek <Petr.Lupinek na seznam.cz>