Oprava notebooku

Petr Lupínek Petr.Lupinek na seznam.cz
Středa Listopad 23 14:33:09 CET 2022

Konektorem to není, tlačítko power se rozsvítí a za několik sec zhasne..
vyzkoušena i jiná baterie, jiný zdroj.. je to celkem nabušená i7, ale CPU je
přímo na desce bez patice a deska i eBay stojí kolem 9.000 :-(

PL.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Tomáš Koželuh <mr.death na ipq.cz>
Komu: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 23. 11. 2022 14:12:50
Předmět: RE: Oprava notebooku
"Netuším, jak moc starý ten notebook je, ale nebude levnější koupit na eBay
druhou desku? Jinak co si pamatuju, tak jedna generace Vostro měla problém
přímo s napájecím konektorem, který se časem rozpadl a mám pocit, že ten
konektor nebyl součást desky ale vyměnitelný bazmek. Cena dílu pak byla v
řádu stokorun. To by bylo zjistitelné ze servisního manuálu, možná je Dell
ještě pořád na webu má volně ke stažení.