Oprava notebooku

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Listopad 23 14:12:27 CET 2022

Netuším, jak moc starý ten notebook je, ale nebude levnější koupit na eBay druhou desku? Jinak co si pamatuju, tak jedna generace Vostro měla problém přímo s napájecím konektorem, který se časem rozpadl a mám pocit, že ten konektor nebyl součást desky ale vyměnitelný bazmek. Cena dílu pak byla v řádu stokorun. To by bylo zjistitelné ze servisního manuálu, možná je Dell ještě pořád na webu má volně ke stažení.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Lupínek
Sent: Wednesday, November 23, 2022 1:52 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Oprava notebooku

Zdravím vespolek,

doporučil byste mi prosím někdo firmu, potřebuju opravit notebook DELL Inspiron.

Pravděpodobná závada v napájení, tedy zřejmě firmu, která umí opravit základní desku.

Měl jsem tip na jednu známou firmu v Ostravě ;-) ,ale nějak mě odradily recenze..

Tak spíš ocením nějakou osobní zkušenost, ne "soused říkal" :-)

Díky.

S pozdravem

Petr Lupínek