Oprava notebooku

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Listopad 24 07:38:25 CET 2022

Když to teď čtu vzpomněl jsem si na závadu kterou jsem měl na svém NB
DELL. Občas se stávalo že NB odmítal nastartovat a postupně se to
zhoršovalo až byl NB prakticky nepoužitelný. Vůbec ani nezačal načítat
BIOS. Vypozoroval jsem že je to horší když je NB ohřátý. NB prostě začal
"zapomínat" BIOS. Pokoušel jsem se několikrát Bios Flashnout, ale po
restartu už nikdy NB nenajel takže se Flash neprovedl. Nakonec mě
napadla spásná myšlenka. Strčil jsem NB do mražáku a nechal ho namrazit.
Po vyndání jsem rychle nastaroval Windows a provedl Flash. Restart se
povedl takže se flash provedl a od té doby NB zase funguje jak hodinky.
Tuto "léčbu" bych určitě nedoporučil u funkčního stroje, tady ale už
nebylo co zkazit. Napadlo mě jestli u Vás nemůže jít o stejný problém.
NB byl v té době cca 3 roky starý, takže rozhodně Flash neměla nárok na
"sklerozu".

     Martin.