Multimetr Owon OW18E - nepřipojí bluetooth

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Středa Listopad 23 22:44:36 CET 2022

Dobrý večer všem,

koupil jsem si multimetr
https://www.gme.cz/digitalni-bluetooth-multimetr-owon-ow18e

a nedaří se mi na něm rozchodit připojení k PC přes bluetooth.

Na PC mám win10. Dám Zařízení Bluetooth a jiná, Přidat, multimetr se
ukáže jako "BDM", párování proběhne, ale dál už nic. Tuším, že bych se
potřeboval dostat ze stavu Spárováno třeba na Připojeno, nebo tak něco,
měl by se otevřít COM, přes který se potom připojí SW, ale to se
nestane. Po kliknutí na Další zařízení - BDM je tam jen Odebrat.

V návodu se mluví o instalaci ovladače "TI CC2540 USB CDC Serial Port" a
o tom, že je nutné použít originál BT-USB dongl, dodaný s multimetrem.
Ten u DMM ale nebyl, jenom na obrázku jako "optional".

Já mám dongl tento https://www.alza.cz/orico-bta-508-cerny-d6447272.htm
(s čipem Realtek) a žiju v přesvědčení, že COM přes BT je jedno z
nejběžnějších využití, a že by ho měl umět snad každý dongl.

Pletu se hodně? Ten DMM by měl jít přes BT připojit i k mobilu, je na to
apka pro Android i iOS, tak předpokládám, že by to nemělo být závislé na
konktétním výrobci BT rozhraní.

Věřím, že je to nějaká totální kravina a pokud má někdo zkušenost,
prosím o nakopnutí!

Děkuji, Jirka MN