OT: 3D hologram panel

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Listopad 23 19:12:17 CET 2022

Zdravím,
čistě pro zajímavost věc, kterou jsem tedy ještě neviděl - ve
svatostánku spotřeby byl průhledný barevně hýbací reklamní panel, tak
jsem chvíli uvažoval, jaká převratná technologie to je a byl jsem zklamán ;)

Je to 6 rychle se točících vrtulí, kde na ramenech je řádek rgb(?) diod
- ten princip je dost známý. Poměrně mě zklamalo, jak odfláknutá byla
(ne)synchronizace těch překrývajících se vrtulí, takže obraz různě
plaval a poskakoval.
Když si k tomu člověk přečte ty reklamní kydy https://www.holomotion.cz/
myslel by, že ho ten efekt vyfacká... Celý mi to přišlo kvalitou
dokonale aliexpresový a co je na tom holo a už vůbec 3D, to jsem nepochopil.

Foto/video zde
https://www.dropbox.com/sh/m9aps9fxofv1gzh/AAAQtpzErscSU0a3Eqq1I_UWa?dl=0

(první foto je default nastavení mobilu, druhé s protaženým časem, takže
přesvětlené)

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>