Re: Multimetr Owon OW18E - nepřipojí bluetooth

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Listopad 23 23:09:19 CET 2022

Mám taky owon s BT, jen si nepamatuju jaký , snad B35, mám ho zrovna v
práci. Ale úplně stejný (stejná písmenka a číslíčka) jsem koupil před
několika lety do DDM. Evidentně se ale liší. Starý jde připojit ke
starému telefonu a nový jde připojit k novému, naopak ne. Tedy ve všech
kombinacích se dají spárovat, ale apka s nimi pak nekomunikuje. Po
"odpárování" nová apka komunikuje s novým, stará se starým. Protože
starý telefon už nepoužívám, docela by se mi hodilo starý DMM nějak
rozchodit na novém telefonu... O použití na PC nic nevím, ale možná to
má podobné zádrhele.

PH