Re: Senzor pohybu osob jiný než PIR

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Středa Listopad 23 09:10:50 CET 2022

Dělají se i žárovky se zabudovaným mikrovlným sensorem (podobně jako s
PIR), ani to není za úplnou raketu:
https://www.kupzarovky.cz/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&keyword=MICR6012WW
Dal jsem ji cvičně do špajzu a když projdu ve vedlejší místnosti okolo zdi,
už svítí.
Libor